Hlavním rozdílem mezi nimi je, že Google Nákupy jsou reklama založená na aktivních požadavcích zákazníků. To znamená, že pouze v okamžiku, když uživatel zadá svůj dotaz do Google a hledá určité zboží.
Performance Max však pracuje s větším množstvím zdrojů:
- Discovery síť
- Youtube
- Gmail
- Nákupy
- Vyhledávání
To znamená, že pomocí kampaní Performance Max můžeme zobrazovat naše reklamy nejen na základě uživatelova dotazu, ale také
vytvářet poptávku po našich produktech tím, že ukazujeme bannery a videa potenciálním zákazníkům. To vede k tomu, že pracujeme nejen se stávající poptávkou, ale také ji vytváříme. Proto je klíčovým faktorem pro kampaně Performance Max
zvýšení počtu zobrazení.Druhým rozdílem je to, že kampaně Performance Max jsou nazývány Data Black Box. To znamená, že vidíte mnohem méně údajů o účinnosti každého vašeho podkladu a optimalizace je obtížnější.
Proto před nastavením kampaní Performance Max je důležité
mít již zpracované podklady, které jste již otestovali v Google Nákupech.
Jak připravit podklady pro spuštění kampaní PMAX jsme detailně popsali
zde.