Jak nastavit konverze v Google Ads pomocí Google Tag Manager
Co je sledování konverzí?
Hodnotné akce pro vaši firmu se nazývají konverze.
Konverzí může být například:

  • přihlášení k odběru newsletteru
  • stáhnutí aplikace
  • opuštěný košík
  • nákup produktu
  • atd.

Sledování konverzí vám pomáhá měřit definované konverze a přiřazovat je k určitým zdrojům. Tímto způsobem můžete zjistit, zda konverze vyplynula z digitální reklamní kampaně, příspěvku na sociálních médiích nebo přímé návštěvy vašich webových stránek.
Google Tag Manager - co to je?
Nastavení účtu a kontejneru

Značky (Tags)

Pravidla (Triggers)
Měření konverzí v Google Ads
Měření konverzí reklam Google Ads
Vytvořit novou konverzí ručně.
Conversion ID a Conversion Label potřebujete pro nastavení konverzí v Google Ads.
Přepněte na Google Tag Manager a vytvořte značku typu "Sledování konverzí reklam Google Ads". Zadejte identifikátor konverze a značku pro konverzi reklam Google Ads, kterou jste vytvořili.
Vytvořte vhodné pravidlo nebo vyberte existující, abyste určili, kdy má být konverze spuštěna.

Nejpopulárnější pravidlo pro eshopy je navštívení stránky "Děkujeme".
Poslední věc, kterou je potřeba udělat je uložit veškeré změny.
©2023-2024. All right reserved
COMPANY
RESOURCES
REACH US
Tel.: +420 228 883 323
Mail: info@getprofit.cz
Made on
Tilda