To znamená, že pokud prodáváme telefony a nabízíme k nim pouzdra, skla, nabíječky, stojánky, sluchátka, tak v reklamě mají běžet jen telefony, protože je to náš hlavní produkt.
Také jsme si uvědomili, že ve srovnání s konkurencí jsme prodávali doplňkové produkty dražší a výběr byl hodně omezen. Proto v našem případě stálo za to propagovat telefon, ne pouzdra.
Někdo může mít jako hlavní produkt pouzdra, protože má velký výběr a dobré ceny. Pak dává smysl zaměřit se na pouzdra.
Další příklady:- Tiskárna a inkoustové kazety;
- Vysavač a sáčky do vysavače;
- Kuchyňské nádobí a malé kuchyňské pomůcky;
- Kolo a držák na telefon, blikačka.
Myšlenka je jednoduchá: pokud někdo k Vám přijde za telefonem, může koupit k tomu pouzdro. Ale pokud někdo přijde za pouzdrem, je málo pravděpodobné, že k tomu koupí telefon. Proto jsme v reklamě ponechali pouze hlavní produkty — telefony.
Pokud jste nevylučovali dodatečné produkty z reklamy, můžete je zanalyzovat. Většinou jsou takové položky ztrátové.