Jak jsme za 2 měsíce

ztrojnásobili obrat eshopu

Pro koho tato metoda není určena - pro ty, kteří neinzerují své zboží prostřednictvím produktových inzerátů na Google, Favi, Biano, Glami a podobných agregátorech.


Máme k dispozici metodu, která vám pomůže efektivněji rozložit váš rozpočet na produkty, které jsou pro vaše prodeje klíčové, a tak minimalizovat nežádoucí výdaje.


Právě tuto metodu jsme použili ke zvýšení prodejů v eshopech:

  • kosmetiky
  • koberců
  • kuchyňských potřeb
  • domácích doplňcích
  • potravinách
  • a další

Tato metoda je určena pro ty, kteří chtějí efektivně řídit své prodeje, minimalizovat náklady na marketing, skladování a provoz a současně tyto oblasti úspěšně ovlivňovat.


Díky ní pochopíte, kde jsou vaše růstové body, kde ztrácíte peníze, uvidíte, které produkty vám přinášejí prodeje a zisk. A budete moci systematicky ovlivňovat svůj příjem.


Během dvou měsíců jsme s pomocí této metody zvýšili prodeje v tomto obchodě třikrát (z 146.000 na 506.000+ ):

navýšili jsme prodeje v dalším eshopě:
a v dalším obchodě:
Pokud máte v sortimentu méně než 30 produktů, bohužel tato metoda není pro vás vhodná.
Metoda, která vám pomůže zvýšit výnosy z reklamy

Nastavit reklamní kampaně může téměř každý. K tomu stačí najít na YouTube několik videí.


Skutečná magie spočívá v tom, jak dokážete optimalizovat své prodeje tím, že budete umět efektivně pracovat se svým sortimentem v rámci placené reklamy.


Tento proces není jednodenní a vyžaduje účast. Nicméně je to tak jednoduché, že to pochopí každý. Abyste jej zavedli nemusíte být marketingovým specialistou nebo analytikem.


Zjednodušeně:

investujte peníze do propagace těch výrobků, které vám přinášejí zisk.

Tento proces byl navržen tak, aby zajistil, že váš rozpočet bude využíván na produkty, které vám přinášejí zisk. To vám umožní minimalizovat náklady na reklamu a zajisti to, že své peníze neutrácíte zbytečně.


Metoda funguje ve 2 směrech:


  • Zvýšení rozpočtu na to, co se prodává
  • Snížení rozpočtu na to, co se neprodává

A proto je potřeba udělat 3 kroky:


  1. Získat výsledky své reklamy pro každý produkt
  2. Zjistit, které výrobky vám vyčerpávají rozpočet a které naopak se výhodně prodávají
  3. Dát přednost výrobkům, které přinášejí zisky

Použili jsme "Lupovou" metodu, abychom za 2 měsíce získali 3x více prodejů

Nyní vám ukážu, jak krok za krokem můžete tento postup aplikovat na svůj byznys. Než se ale do toho pustíme, pojďme si nejprve uvést několik faktů o tom, co vám toto řešení může přinést.


V posledních 2 měsících jsme aplikovali naši metodu na reklamní kampaně a zvýšili obrat o 3.51x :

Snížili náklad na konverze o 25%
Počet objednávek se více než zdvojnásobil.

Jsme zjistili, že jen 2/3 sortimentu nám vůbec přinášejí tržby. Na 1/3 sortimentu jen vyhazujeme peníze.


Co jsme z toho pochopili?


  1. Propustili jsme marketéra.
  2. Vytvořili jsme systém, který funguje sám - bez naší účasti.
  3. Přesvědčili jsme se, že neplýtváme penězi.
  4. Začali jsme více vydělávat

Pro dosažení vyšší efektivity reklamy musíme spolupracovat s platformami jako je Google a pomoci jim:


  • identifikovat, co se u nás nejlépe prodává
  • zjistit, co je pro nás nejvýhodnější
  • určit produkty, do jejichž propagaci chceme více investovat

S postupem času a zlepšováním naší strategie jsme testovali všechny možnosti, na jaké jsme si jen mohli pomyslet. Chtěli jsme zjistit, co skutečně přináší nejlepší výsledky.


Výsledkem byl třístupňový systém, který používáme pro naše klienty, aby dosáhli výsledků, které mohou překonat očekávání.


Například, tomuto eshopu jsme snížili výdaje na každou objednávku o 43,5% během 1 měsíce.

Bylo 418 korun. Stalo 236 korun.


Nenavyšovali jsme rozpočet, nevypínali jsme produkty...


Tak co jsme tedy udělali?

3-kroková metoda "Lupy" pro změny ve vašich prodejích

Jen 3 kroky k úspěšnému dokončení metody "Lupy":


  • Krok 1: Vyberte položky, které přinášejí prodej.
  • Krok 2: Prioritizujte produkty.
  • Krok 3: Upravte produktový katalog.

Níže je rozdělení toho, jak každá část vzorce funguje.


Po analýze reklamních nákladů na každý produkt jsme zjistili, že existují:


  • Produkty, které nám přinášejí zisky.
  • Produkty, které prodáváme, ale na ně vynakládáme veškerý zisk, někdy i víc.
  • Produkty bez příjmů a bez prodejů.

Představte si, že stojíte na trhu a prodáváte zboží. Například tenisky.


Sledujete své prodeje a cítíte, že se prodávají pouze některé tenisky. Jako každý normálně uvažující člověk začnete tyto produkty vystavovat dopředu. Na ty nejvýraznější police. A tenisky, které se neprodávají, dáváte na zadní, dolní police.

A tak jsme si řekli, že to samé lze dělat i s reklamou na internetu.


Stačí pro každý produkt vybrat svou polici. A neustále přestavovat produkty podle jejich prodejů.


Každý den umístěte své zboží na různé police.

Každý den posíláte položky do Google Shopping a podobných služeb, a umisťujete všechny produkty na jednu polici.


Nevím, kolik položek máte v nabídce. Mohou to být tisíce nebo jen několik desítek. A jistě si všimnete, že některé produkty se prodávají častěji než ostatní.


A pokud s nimi nepracujete podle tohoto jednoduchého, logického systému, tak ztrácíte peníze.

A tak, jak vybrat, na kterou polici umístit produkt?

Projdeme si každý krok podrobně.

1. Zjistit, které krosky vám přinášejí zisk.

Vše, co je potřeba udělat, je pár minut práce s daty v tabulkách. Jen základní dovednosti v Excelu, plus mínus násobení dělení.
Vezměme si příklad z Google Ads. Podle veškeré statistiky přichází přibližně 50-70% prodejů do internetových obchodů přes Google.

Tady naleznete jednoduchý manuál v Notion: http://bit.ly/3KI9mOJ

2. Nyní máme seznam produktů. Musíme je umístit na správné police - reklamní kampaně.
A tu taky naleznete kratký manuál, jak s tím pracovat: http://bit.ly/3GF8dFd

3. Opakujte první 2 body každý den.
Vše je jednoduché. Opakujte tyto 2 kroky každý den a dostanete podobné výsledky:
Provedli jsme 1763 změny.
335 změn.

212 změn.


Kolik času zaberou ty 3 kroky? Záleží na počtu produktů v reklamě, jak velký je rozpočet a kolik reklamních kampaní máte. Z vlastních zkušenosti - 2-3 hodiny denně, cca 60 hodin měsíčně.


Ručně jsem to udělal mnohokrát. A upřímně řečeno - omrzelo mě to. Abychom to zjednodušili, vytvořili jsme getprofit. Udělali jsme to pro sebe a nyní se s vámi dělíme.


Pokud nemáte 2-3 hodiny času každý den, getprofit vám s tím pomůže. Našim klientům jsme getprofit připojili a výsledky jste viděli výše.


Getprofit nahradil jim:


  • marketéra
  • analytika pro sortiment
  • osobu, která pracuje s produkty v reklamě.

A přitom pracuje každý den.

Bez víkendů.

A nejdůležitější je, že rychlost připojení — 10-15 minut. Žádné složité integrace. Žádní programátoři.


Proto i nabízíme všem klientům připojení k getprofit.


I když to není univerzální řešení, rozhodně může pomoci:


  • Odstraní nejistotu ohledně práce marketéra
  • Poskytne reálný obraz o vašem sortimentu
  • Automaticky provede změny v reklamě.

A tyto kroky pravidelně vedou k následujícím výsledkům:


  • Zvýšení prodejů (díky umístění nejvýhodnějších produktů na přední police).
  • Uspoření rozpočtu (přestanete utrácet peníze za produkty, které nepřinášejí prodeje).
  • Lepší pochopení, jak váš sortiment funguje (přesné vědomí, které produkty přinášejí zisk a které prodělávají).
  • Pravidelná správa vašeho sortimentu v reklamě s každodenní kontrolou dat.
  • Ušetření peněz za marketéra a omezení potřeby jeho kontroly díky automatizaci pomocí algoritmů.

Rozhodli jsme se spočítat, kolik nás stály práce bez getprofitu:


- Marketér od 10.000 (10-15 hodin měsíčně a ne vždy víte, na co byly ty hodiny vynaloženy).

- Analytik od 8.000.

- Asistent nebo manažer od 15.000.

- Čas majitele na kontrolu a organizování - dejme tomu 2-3 tisíc korun za hodinu.


Navíc reklama funguje efektivněji. Neztrácíte rozpočet zbytečně.


Proto, pokud chcete:

  • Systémový přístup k práci se sortimentem
  • Přestat ztrácet rozpočet
  • Přestat kontrolovat marketéra
  • Vydělávat více
  • Vidět skutečný obraz

Je divné, to prostě nevyzkoušet.


Vlastně odsud vyplývá, proč tato metoda poskytuje takové výsledky. Téměř u každého eshopu. Proto se to osvědčilo v 10+ dalších internetových obchodech.

Pokud máte eshop ve kterém:


  • více než 100 položek
  • spravujete reklamu v Google Ads

Pak můžeme téměř zaručit, že getprofit významně zvýší efektivitu vaší reklamy. S tím samým rozpočtem. Aniž byste museli měnit samotnou reklamu.

Vyzkoušejte getprofit na 30 dní
pouze od 2890,- Kč/měs. zdarma
Zadejte své kontaktní údaje
Kliknutím na tlačítko souhlasíte s naší zásadou ochrany osobních údajů.
TATO STRÁNKA NEPATŘÍ ANI NENÍ SPOJENA SE STRÁNKOU FACEBOOK NEBO FACEBOOK INC. TATO STRÁNKA TAKÉ NENÍ SCHVÁLENA FACEBOOKEM ŽÁDNÝM ZPŮSOBEM. FACEBOOK JE OBCHODNÍ ZNAČKA SPOLEČNOSTI FACEBOOK, INC.
Made on
Tilda