Jak jsme za 2 měsíce
ztrojnásobili obrat eshopu
Pro koho tato metoda není určena - pro ty, kteří neinzerují své zboží prostřednictvím produktových inzerátů na Google, Favi, Biano, Glami a podobných agregátorech.
Máme k dispozici metodu, která vám pomůže efektivněji rozložit váš rozpočet na produkty, které jsou pro vaše prodeje klíčové, a tak minimalizovat nežádoucí výdaje.
Právě tuto metodu jsme použili ke zvýšení prodejů v eshopech:
Tato metoda je určena pro ty, kteří chtějí efektivně řídit své prodeje, minimalizovat náklady na marketing, skladování a provoz a současně tyto oblasti úspěšně ovlivňovat.
Díky ní pochopíte, kde jsou vaše růstové body, kde ztrácíte peníze, uvidíte, které produkty vám přinášejí prodeje a zisk. A budete moci systematicky ovlivňovat svůj příjem.
Během dvou měsíců jsme s pomocí této metody zvýšili prodeje v tomto obchodě třikrát (z 146.000 Kč na 506.000+ Kč):
Nastavit reklamní kampaně může téměř každý. K tomu stačí najít na YouTube několik videí.
Skutečná magie spočívá v tom, jak dokážete optimalizovat své prodeje tím, že budete umět efektivně pracovat se svým sortimentem v rámci placené reklamy.
Tento proces není jednodenní a vyžaduje účast. Nicméně je to tak jednoduché, že to pochopí každý. Abyste jej zavedli nemusíte být marketingovým specialistou nebo analytikem.
Zjednodušeně:
investujte peníze do propagace těch výrobků, které vám přinášejí zisk.
Tento proces byl navržen tak, aby zajistil, že váš rozpočet bude využíván na produkty, které vám přinášejí zisk. To vám umožní minimalizovat náklady na reklamu a zajisti to, že své peníze neutrácíte zbytečně.
Metoda funguje ve 2 směrech:
A proto je potřeba udělat 3 kroky:
Použili jsme "Lupovou" metodu, abychom za 2 měsíce získali 3x více prodejů
Nyní vám ukážu, jak krok za krokem můžete tento postup aplikovat na svůj byznys. Než se ale do toho pustíme, pojďme si nejprve uvést několik faktů o tom, co vám toto řešení může přinést.
V posledních 2 měsících jsme aplikovali naši metodu na reklamní kampaně a zvýšili obrat o 3.51x :
Jsme zjistili, že jen 2/3 sortimentu nám vůbec přinášejí tržby. Na 1/3 sortimentu jen vyhazujeme peníze.
Co jsme z toho pochopili?
Pro dosažení vyšší efektivity reklamy musíme spolupracovat s platformami jako je Google a pomoci jim:
S postupem času a zlepšováním naší strategie jsme testovali všechny možnosti, na jaké jsme si jen mohli pomyslet. Chtěli jsme zjistit, co skutečně přináší nejlepší výsledky.
Výsledkem byl třístupňový systém, který používáme pro naše klienty, aby dosáhli výsledků, které mohou překonat očekávání.
Například, tomuto eshopu jsme snížili výdaje na každou objednávku o 43,5% během 1 měsíce.
Bylo 418 korun. Stalo 236 korun.
Nenavyšovali jsme rozpočet, nevypínali jsme produkty...
Tak co jsme tedy udělali?
Jen 3 kroky k úspěšnému dokončení metody "Lupy":
Níže je rozdělení toho, jak každá část vzorce funguje.
Po analýze reklamních nákladů na každý produkt jsme zjistili, že existují:
Představte si, že stojíte na trhu a prodáváte zboží. Například tenisky.
Sledujete své prodeje a cítíte, že se prodávají pouze některé tenisky. Jako každý normálně uvažující člověk začnete tyto produkty vystavovat dopředu. Na ty nejvýraznější police. A tenisky, které se neprodávají, dáváte na zadní, dolní police.
A tak jsme si řekli, že to samé lze dělat i s reklamou na internetu.
Stačí pro každý produkt vybrat svou polici. A neustále přestavovat produkty podle jejich prodejů.
Každý den umístěte své zboží na různé police.
Každý den posíláte položky do Google Shopping a podobných služeb, a umisťujete všechny produkty na jednu polici.
Nevím, kolik položek máte v nabídce. Mohou to být tisíce nebo jen několik desítek. A jistě si všimnete, že některé produkty se prodávají častěji než ostatní.
A pokud s nimi nepracujete podle tohoto jednoduchého, logického systému, tak ztrácíte peníze.
A tak, jak vybrat, na kterou polici umístit produkt?
212 změn.
Kolik času zaberou ty 3 kroky? Záleží na počtu produktů v reklamě, jak velký je rozpočet a kolik reklamních kampaní máte. Z vlastních zkušenosti - 2-3 hodiny denně, cca 60 hodin měsíčně.
Ručně jsem to udělal mnohokrát. A upřímně řečeno - omrzelo mě to. Abychom to zjednodušili, vytvořili jsme getprofit. Udělali jsme to pro sebe a nyní se s vámi dělíme.
Pokud nemáte 2-3 hodiny času každý den, getprofit vám s tím pomůže. Našim klientům jsme getprofit připojili a výsledky jste viděli výše.
Getprofit nahradil jim:
A přitom pracuje každý den.
Bez víkendů.
A nejdůležitější je, že rychlost připojení — 10-15 minut. Žádné složité integrace. Žádní programátoři.
Proto i nabízíme všem klientům připojení k getprofit.
I když to není univerzální řešení, rozhodně může pomoci:
A tyto kroky pravidelně vedou k následujícím výsledkům:
Rozhodli jsme se spočítat, kolik nás stály práce bez getprofitu:
- Marketér od 10.000 (10-15 hodin měsíčně a ne vždy víte, na co byly ty hodiny vynaloženy).
- Analytik od 8.000.
- Asistent nebo manažer od 15.000.
- Čas majitele na kontrolu a organizování - dejme tomu 2-3 tisíc korun za hodinu.
Navíc reklama funguje efektivněji. Neztrácíte rozpočet zbytečně.
Proto, pokud chcete:
Je divné, to prostě nevyzkoušet.
Pokud máte eshop ve kterém:
Pak můžeme téměř zaručit, že getprofit významně zvýší efektivitu vaší reklamy. S tím samým rozpočtem. Aniž byste museli měnit samotnou reklamu.